نات کوین(NOT) در صرافی ها عرضه شد؟

 

نات کوین در صرافی ها عرضه شد

 

 

نات کوین که به تازگی پیش‌فروش خود را آغاز کرده،در حال حاضر در بسیار از صرافی های معتبر جهان  قابل معامله است. با این حال، توسعه‌دهندگان NOT قصد دارند توکن NOT را به‌زودی روی بلاکچین و در صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه کنند. پس از لیست شدن، کاربران می‌توانند با استفاده از صرافی‌هایی مانند Binance، ByBit، KuCoin، OKEx و Gate.io به معامله Notcoin بپردازند. معاملات Notcoin با 0.01دلار اغاز شده و  در حال حاضر، NOT با قیمت0.006801دلار معامله می‌شود و در یک شب گذشته حدود ۳۰٪ کاهش را تجربه کرده است.

برای دسترسی به نات کوین و دیدن اینکه آیا شما هم نات کوین دارید یا نه به این ادرس رفته notcoin_bot  بر روی ربات کلیک کرده کیف پول خورد را به اکانت وصل کنید و از میزان نات کوین خود مطلع شوید.

 

تاریخچه نات کویین (notcoin)

نات کوین تاریخچه

 

حوالی سال ۲۰۱۸، توسعه‌دهندگان تلگرام تصمیم گرفتند بلاکچین لایه ۱ اختصاصی خودشان را با نام “Telegram Open Network” یا به اختصار “تون کوین (TON)” راه‌اندازی کنند. پس از مدتی، توسعه و نگهداری این پروژه به بنیاد تون (TON) سپرده شد و حالا تیمی وابسته به TON از پروژه جدید و پرسروصدای خود با عنوان “نات کوین (Notcoin)” یا به اختصار “NOT” رونمایی کرده است. Notcoin یک مینی اپلیکیشن یا نوعی ربات تلگرامی است که به کاربران اجازه می‌دهد با لمس یا کلیک روی یک آیکون سکه، ارز دیجیتالی با عنوان Notcoin یا NOT را استخراج (ماین) کنند. در حال حاضر، Notcoin به عنوان یک دارایی درون بازی در اختیار کاربران قرار دارد و امکان فروش مستقیم یا واریز و برداشت آن وجود ندارد. با این حال، توسعه‌دهندگان نات کوین قصد دارند توکن NOT را به‌زودی روی بلاکچین و در صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه کنند. این بازی به عنوان یک “memecoin” به بازار عرضه شده است و هدف اصلی آن گسترش سریع نیست. در مجموع، Notcoin با استقبال زیادی از بازی‌های P2E در سال‌های اخیر، توجه کاربران را به خود جلب کرده و تاکنون به بیش از ۳۳ میلیون بازیکن دسترسی دارد.